2009. április 11., szombat

Kopár ünnep

A napokban Ady András barátom e képét küldtem szanaszét, e-ismerőseimnek, barátaimnak és rokonaimnak, a közelgő húsvéti ünnepek fejében. Természetesen, a bal felső sarokba egy köszöntő szöveget bigyyesztettem, a bal alsóban pedig feltüntettem magát a szerzőt.

Aki 2006 nyarán követte el Horvátországban ezt a látszólag dísztelen, rajzában mélyen esztétikus kopár mementót. Archívumomban kutatva, sokszor megcsodáltam ezt a szűkszavú üzenetet, mely a világ mai hangulatához igazítva majdhogynem telitalálat ünnepeink ízére, fanyar meghittségére.

A sziklarésben megkapaszkodó gyomnövény napjaink marokra fogható reménységét sűríti magába. Vállalva az ünneprontást, üzenetet küldtem vele - illúzió helyett.

Ady horvátországi-magyarországi utazásáról készített képsor - ahonnan ezt kiemeltem - itt látható, a Káfé honlap képtárában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése